• standby

**Den stora feta LCHF-tråden**

Helt plötsligt verkar jag ha tagit mig ur min 2 månader långa platå. Vägde mindre än jag gjort på 5 år imorse.
    Under 70-strecket närmar sig! 70,2 imorse.
    Dock Texas longhorn idag med 2 små tortillabröd. Hoppade det tredje samt tog 3 Glucosanol innan så förhoppningsvis inte allt för stor skada skedd.
    Mannen och jag ute på tu man hand för första gången sen minsta barnet föddes i mars förra året så det fick bli lite slarv.
    Kämpa på alla lchf:are!

• standby

Kattdamen - funkar. Psykologiskt i alla fall ;). Ska kolla ketoner imorgon får se vad det visar.

• standby

Jag kör lite mandlar eller en ruta mörk choklad när det fikas om jag också vill ha ngt.
    Frefagsfikat på jobbet brukar ibland iaf inkludera färska hallon för min skull. Omtänksamt av dem som handlar tycker jag!

• standby

Liiite ketoner fanns allt imorse. Brukar ligga lågt annars också så det får ses som bra för min del.

• standby

Jag har provat två mål per men stannade av i viktminskning då.
    För mig passar tre mål samt ev ett litet mellanmål på em bra.

• standby

Efter drygt 6 månader på lchf kan jag konstatera att detta är min livsstil, inte bara ett sätt att gå ner i vikt. Känns härligt! Mår så bra av detta.
    Har svårt m de 5 sista men det kanske kommer så småningom.
    Har heller inga problem med att göra ca ett avsteg i månaden, har blivit en sushi, ett par cider, en Langos typ en gång per månad. Mår inte dåligt av sånt och ser det inte som fusk utan ett medvetet avsteg.
    Har dessutom börjar jogga 5 km då och då, har ALDRIG i mitt 35-åriga liv joggat längre än 3 km tidigare. :P
    Detta är en jättebra, inspirerande tråd!

• standby

HokusPokus - PRECIS samma för mig! Har nyligen börjat jogga öht och de senaste tre rundorna har varit 5 km. Aldrig längre än 3 km i hela mitt luv tidigare.
    Har haft värsta "fobin" för att jogga :)
    Heja oss! ;)

• standby

För att motivera mig själv har jag tackat ja till att hänga på ngr kollegor på tjejmilen.
    Kanske ej redo att jogga hela sträckan då men jag siktar på 6 km iaf, sen gå resten.

• standby

Ang att reda såser så köpte jag ngt på Body Store som man reder med. Funkar mkt bra.

• standby

Igår gjorde jag ägg-mjölk-grädde-husk-pannkakor.
    Till det hade jag vispad grädde som jag mosade ihop med tre jordgubbar och lite Stevia-Strö.
    Himmelskt!
    Tyckte jag var värd det efter att för första gången i mitt liv igår joggat 6 km

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**