Inlägg från: huldaskarin |Visa alla inlägg
  • huldaskarin

**Den stora feta LCHF-tråden**

Har bara blivit kaffe än så länge. Får se vad det kan tänkas bli när jag blir hungrig.

Boost, jag känner mej lite tveksam till Fiberfin ännu så länge..eller så kanske det är Katrins fuskuppmaningar jag är tveksamt till.

• huldaskarin

Den här sommaren har iaf jag mest suttit inomhus och tryckt eftersom vädret inte varit nådigt så då har jag klarat mej bra rent matmässigt. Det är värre med humöret, jag blir less över att inte komma ut så mycket som jag skulle vilja. Vi har inte ens en balkong  :-/

• huldaskarin

Krambjörn, antingen äter jag 2 lchf-mackor med ost och kaffe på förmiddagen eller en omelett på 2 ägg, 2 msk grädde och lite rödlök och en cocktailtomat.

Till middag blir det broccoli el blomkål eller sparris i olika former och lax, eller kanske någon vegoprodukt och coleslaw. , det beror lite på vad som råkar finnas till hands.

• huldaskarin

Blev lchf-pizza till middag och trots att jag glömde att förgrädda pizzabottnen så blev det gott och jag ska definitivt göra om maträtten, men då prova varianten med förgräddning.. 

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**