**Den stora feta LCHF-tråden**
Nu förtillfället har ja "bara" ont i höger arm.. känns som att den bara hänger i några små trådar, den vill inte lixom hänga med, på mornarna känns händerna svullna och kan knappt böja fingrarna och det strålar ner i båda händerna, höger knä är svullet och har ont , det värsta är ju mina fötter, har så ont så ja mår illa och har svimmat 3 ggr pga smärtan i fötterna.. känns som att gå på glas eller att alla ben i fötterna är av, kan inte böja på tårna på vänster fot och nu har det börjat samma på vänstar...
Idag för allra första gången undersökte dom mina fötter och han böjde och greja... ja grät under hela tiden.. och då påstår läkaren att ja har förkorta muskler därför har ja ont och det som ja ska göra är att stretcha... men då fråga min man varför ja har ont på dom andra ställena.. så påstod han att ja har förkorta musklet i hela kroppen?!? vaaa kan man ens ha det??!?!?

Låter inte lätt att ha det så. Skickar en kram till dig och hoppas att du ska kunna får svar och rätt hjälp inom en snar framtid.