Inlägg från: huldaskarin |Visa alla inlägg
  • huldaskarin

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hehe, jag är ff överviktig enligt BMI-måttet. Jag behöver gå ner 0,3 kilo till för att räknas som normalviktig.

• huldaskarin

Happymom, det var det jag försökte när jag ville gå ner gravidkilona. Inget hjälpte, utan vågen stod still på 78,1. Inte förrän jag började LCHF:a blev det resultat...och jag slapp räkna 

• huldaskarin

Ska göra chokladbollarna idag. Min sambo är chokladsugen så han får testa om han gillar dem. Ska provsmaka en liten kula själv också och se vad jag tycker 

• huldaskarin

Jag1977, förstår att det känns motigt men ge inte upp! Tids nog så lossnar det även om det inte känns så nu. För mej tar det också tid och jag har bestämt mej för att låta det göra så. Har bara minskat några hekton här på slutet men jag har gett mej den på att det snart händer mer för mej. Det gör det för dej med!!!

• huldaskarin

La upp ett recept på LCHF Recept.com idag. Kom att tänka på en kötträtt jag åt ofta förr i tiden som är både enkel att göra och supergod..om man gillar mögelost vill säga 

• huldaskarin

Festade med hallon och rysk yoghurt igår när det var fredag och allt. Kan göra om det varje kväll för det var så himla gott   

• huldaskarin

Här går det väldigt långsamt neråt, -0,1 och då har jag 0,2 kvar till normalvikt enligt bmi. Jag stretar på och glädjer mej åt att jag kommer i mina kläder i strl 40. Det var ett tag sen sist 

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**