**Den stora feta LCHF-tråden**

Hon tycks ta hela den här kladdkakegrejen på lite väl blodigt allvar, det är väl ingen recepttävling här som jag inte vet om eller??
Prinsessanz -TAGGA NER VETJA!

Vi ska ju bort på middag i helgen och igår frågade jag vad vi skulle bli bjudna på. Det kändes lite konstigt, men det känns bra att kunna förbereda sig. Det blir köttgryta och till det en massa olika tillbehör. Lite buffe aktigt, vilket passar mig perfekt. Då kan jag ta det som är okej och ösa på med feta såser. Säkert efterrätt oxå, men det brukar jag hoppa över så det är ingen som kommer tycka det är konstigt.
Och så något annat, jag har ätit prinskorv som mått och gott då och då. Sen läste jag att "ajajbaja, inte korv" nånstans. Är det verkligen så farligt? Jag gillar ju korv, för bövelen!
En fråga igen. Jag såg ett recept nånstans på nätet på falsk potatisgratäng med rättika ist. för potatis. Är det någon som provat det? Tänkte äta lite fredagsgott imorgon.
Hallå, nu har jag köpt sukrin och cocos så ikväll blir det chokladbollar. Fy fasen vad gött!
En jobbig sak som jag märkt nu när jag lagt om kosten är att jag svettas som en häst. Vad beror det på? Kommer det att bli bättre? Det känns sisådär, ärligt talat.