**Den stora feta LCHF-tråden**
Vad äter ni för salladsdressing då ? Hittar ju bara sån med så mycket kolisar i butiken.
Vad äter ni för salladsdressing då ? Hittar ju bara sån med så mycket kolisar i butiken.
Idag gick jag in i en hälsobutik och råkade hitta sukrin så jag passade på att köpa. Blev förvånade att det fanns. När jag kom hem så öppnade jag min enda LCHF-bakbok och fixade ihop en chokladkaka som jag åt alldeles just med grädde och ett hallon. Hm... inte JÄTTE gott.. Sukrinet märktes så bra i själva kakan att det ju nästan knastrade mellan tänderna. Nån annan som tycker det ? Annars var det ganska dyrt oxå: 10e (100kr). Brukar det kosta så pass?
Gomårrån!
Pannkakorna låter ju som nåt man kunde prova även om det känns omöjligt att det kunde smaka som "vanliga" :)
Ska vi köra genomgång hur länge man hållt på med LCHF ? Och om man vill kan man ju lägga till hur mycket man gått ner (för de som äter i syfte att gå ner i vikt, inte alla juuh)
Själv e jag ju bara på första veckan (10:onde dagen ;) )
GRATTIS till era kilon.. ja, eller förlusten av dem. Så duktiga ni är. Hoppas jag själv kan vara lika duktig :)
Jag gjorde pizza ikväll och guuuud så gott det blev. Hade inte förväntat mej nåt av bottnet men det blev såå smarrigt och lite knaprigt! Kommer definitivt att göra en igen snart :)
WOW vad ni har gått ner i vikt allihopa! Låter ju helt fantastiskt!
Jag ser mitt kakao-pulver som jag hade i min chokladkaka.. gaaanska så mycket kolisar där! Vad ska man ha för kakaopulver riktigt ?