**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag dricker bara aminosyror före och efter träning ! Styrketränar oftast mellan 9-10 på fm och sen äter jag lunch efter 12
Jag dricker bara aminosyror före och efter träning ! Styrketränar oftast mellan 9-10 på fm och sen äter jag lunch efter 12
Jag tränar spinning tre gånger i veckan.
Hur äter ni innan/efter träning?
Ursäkta!! Men att kolla vad naturellt mineralvatten innehåller låter helt galet!!!
Undrar om detta med lightprodukter.
Tycker mig se att vissa lchf:are nämner "Fun-light". Är det bra sötning i det?
Andra light produkter som isf är ok?
Gladskit: tack för svar!
Dricka sött har jag faktiskt hållit mig undan. Men nu när det är varmt kan det vara gott att hälla i bubbelvatten.
Ny i tråden.
Jag är nyfiken på er som äter LCHF och har barn. Hur gör ni med barnen hemma? Vad får de och vad får de inte äta? Hur kombinerar ni er syn på kost med skola/förskola? Hur har förskolan/skolan reagerat om ni bett de utesluta ett visst livsmedel? Hur tänker ni kring det?
Kul med svar!
Det som är gemensamt hos er är att ni ser till att maten går att anpassa för er själva och sen får barnen äta kolhydrater om de vill. Hur ser ni på skolan/förskolans roll i det hela? Skulle ni vilja att era barn åt LCHF i skolan om det var möjligt?
Kul med svar!
Det som är gemensamt hos er är att ni ser till att maten går att anpassa för er själva och sen får barnen äta kolhydrater om de vill. Hur ser ni på skolan/förskolans roll i det hela? Skulle ni vilja att era barn åt LCHF i skolan om det var möjligt?