**Den stora feta LCHF-tråden**
Haha ja det är ju bra att ha hemma det går ju att göra massor med det
Haha ja det är ju bra att ha hemma det går ju att göra massor med det
Boost: ja jag hade det som heter pysallium istället för fiberhusk.
Boost: har ju inte testat fiberhusken då har inget att jämföra med, men jag tyckte det blev bra. Har tom gjort pannkakor med den och de blev jättebra.
Boost: det blev ingen grov konsistens när jag gjorde pannkakorna, jag antar att det är det man vill slippa när man köper den pulveriserade
Vägdag imorgon. Hoppas det hänt lite mer sen sist jag vägde mej (vilket var igår, har dock lyckats hålla mej ifrån vågen idag ).
Tre veckor har jag kört imorgon och jag trivs väldigt bra med det
Samma vikt som i söndags, men ändå 1,2 kg sen i fredags ner så jag är absolut nöjd.
5,9 kg på tre veckor är jag väldigt nöjd med.
Och jag har 30 kg att gå ner så det gör nog att det går snabbare
Har gått nerv1,5 kg de sista två veckorna, det är mer än jag räknat med men det lär ju bli mindre såklart.
Jag har inte hamnat där än att jag tycker maten är tråkig. Tycker att man får äta det mesta, men med lite modifikation.
Men jag har ju bara kört tre veckor så jag är ju ny på det tycker det är lite trist nu när man jobbar och ska hem tex, och det går liksom inte att bara köpa nått litet att äta, inte ens frukt. Men oftast handlar det ju om sug och då är det ju bra på ett vid att det inte går, mer ekonomiskt så
Jag är en sån som fuskar mer ju mer nöjd jag blir.
Som tur är har jag lååångt kvar innan jag är det minsta nöjd. Många kilo som ska bort
Boost: jo precis. Och så spårar det ut. Det är därför jag misslyckats så många gånger. Man har gått ner mycket och tycker man förtjänar att äta en massa skit. Och så kommer kilona tillbaka. För ett kilo är ju inget tycker man när man gått ner 20, men ett kilo blir lätt 5, och 10, sen har man gått upp de 20 igen, plus lite till.