**Den stora feta LCHF-tråden**
Jodå, han har lugnat ner sig, och nu har så klart nr 3 blivit kräksjuk... Jag räknade snabbt ut att maken har sett barnen ca 8-10 timmar sedan den 19 maj...
Jodå, han har lugnat ner sig, och nu har så klart nr 3 blivit kräksjuk... Jag räknade snabbt ut att maken har sett barnen ca 8-10 timmar sedan den 19 maj...
Back on track och även min man börjar fundera så smått på iaf GI.... Han rasade 8 kg på en vecka förra gången och bara pga lathet så slutade han och gick upp allt igen...
Han vill INTE börja på lchf för det verkar för avancerat men GI fas 1 är helt ok... Han blev lite ställd när jag sa att det är i princip samma sak...
Så vi får se här hur det blir
Det är märkligt hur deppad och ur gängorna man kan vara, och funderar på om det är värt att vara gift när man ändå är i princip ensamstående ändå... och så räcker det med att uschlingen kommer hem för att allt ska bli bra igen, ibland är det märkligt.
Och en fråga till, vill ha tips på vad man kan äta till kött, fisk, kyckling förutom kokta/färska grönsaker, för som det är nu som har vi bara haft det till maten och det börjar bli lite enformigt!
Igår ropade jag in en hederlig gammal mandelkvarn på tradera, totalt 80 kr med transport, pallar inte att rota runt i Halmstads alla loppisbodar