Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag kommer äta köttbullar, korv, stekt sill (tror mormor kommer fixa det, ägg osv. Nypotatis och inlagd sill gillar jag inte så det passar perfekt
    Kommer nog göra falsk potatissallad och ta med. Eller nått annat fyller år tre dagar senare så firar kanske mej själv då oxå eftersom jag jobbar på min födelsedag.

• ollebulle86

Jag är inte alls godissugen eller så, men jag är jäkligt vinsugen och cidersugen
    Och när jag jobbar saknar jag att kunna gå och köpa en baguette med en massa gott pålägg i.
    Nån med nått bra recept på nått lchf bröd som man kan göra lite större typ som en baguette?

• ollebulle86

banantelefon: gillar ju inte det, fet ska ju vara söööött
    Fast det är kanske annorlunda nu när man vant sej av med det söta. Märker det med cola zero, den smakar sött nu som vanlig cola.

• ollebulle86

banantelefon: det handlar inte om vanan i det fallen, jag verkligen ogillar torra viner och rödvin. Och då är det ju lika bra att låta bli

• ollebulle86

Nutella har vi hemma för det har min käre sambo köpt hem häromdagen. Så varje gång jag öppnar skafferiet så ser jag det

• ollebulle86

Boost: det är inte långt ifrån kan jag säga dej speciellt när man gör mackor till sonen och där är kvar på kniven

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**