**Den stora feta LCHF-tråden**

Idag blir det lövbiff och gräddstuvade kantareller.. med lite grillad paprika till... Omn-omn... :P
Jag måste verkligen upp på banan igen. Nu har det blivit för mycket fusk. Måltiderna är bra, men mellan måltiderna så har jag börjat fuska mer och mer på sista tiden. Jag får skylla på pms eller nåt. Jag behöver inspiration! Det känns liksom inte lika viktigt att äta ordentligt när jag nått min målvikt, även om jag vet att jag mår mycket bättre av att äta LCHF ändå.
Det går att förvälla och frysa in blomkål, det är ju så de gjort med de frysta grönsakerna man köper i affären,
leias
Grattis till viktminskningen! Det är normalt att man kommer till platåer i viktminskningen. Kroppen stannar upp och känner efter vad som händer. :) Hur många kolisar/dag brukar du äta ungefär? Lchf är ju mer av en livsstil än en bantningskur, så då brukar det inte göra så mycket om viktminskningen går långsamt. Det viktigaste är ju att man mår bra och att man hittat ett sätt att äta som man kan hålla sig till. :)
OnMyWay
Du kanske behöver äta något litet på kvällen om du mår illa? Ibland kan illamående även vara ett tecken på hunger.