**Den stora feta LCHF-tråden**
Kan man inte lika väl ta mandelsmör och mixa med vatten då kanske? Tänker att jag har det hemma och går snabbare.
Ska jag då bara ta det,kokosfett och jordgubbar?
Kan man inte lika väl ta mandelsmör och mixa med vatten då kanske? Tänker att jag har det hemma och går snabbare.
Ska jag då bara ta det,kokosfett och jordgubbar?
Köpte mandelsmör förra veckan först så jag har mest bara hunnit smaka via sked då och då. Grymt bra mellis faktiskt. En sked och man får bra energi. Markatta har en som har 3,5 per 100g eller nåt sånt.
Enbart mandlar och utan salt så det borde ju funka då?
Träningsmässigt idag vart en 14km runda skogspromenad premiär-tryckandes nyköpta dubbelvagnen framför. Utfallssteg i varje backe och knäböj efteråt.
Kommer förmodligen inte kunna röra mig imorgon men shit så skönt med all friskluft!
Fortfarande rosig 4 timmar senare.
Mandel var ju grymt bra för halsbrännan!
Stort tack för det tipset! Tänk om man vetat det innan så kanske man sluppit spendera ca 2 papp på haösbrännemediciner under graviditeten!
Lady Maria - gjorde just på mandelmjölk och tyckte nog oxå den vart blaskig... Svårt detta.
Jag gjorde en latte just o tänkte kolla vad ni som kör strikt tycker om den.
1dl mandelmjölk
2 tsk kokosfett
1äggula
30g smör
2 dl kaffe
2 tsk sukrin
,5 tsk vaniljpulver
Dricker inte alkohål.
Linda5 - drick ett par Resorb istället. Funkade alltid när jag fortfarande drack alkohol.
Kaxen - kan varmt rekommendera att sluta. inte en kråkspark så långt ögat når och alltid pigg o fräsch på helgen!
(Jag tränar normalt så mycket att minsta alkohol förstör mina resultat...största anledningen kust efter det faktum att jag som gammal bartender sett så mycket skit.)
Ellen2008 - den var riktigt god faktiskt! Jag köpte Alpros mandelmjölk. Vilket märke har du??
ah! Blue Diamond finns hos The English store och om inte kan de ju ta hem! bra tips tack!!