• tiiitti

**Den stora feta LCHF-tråden**

Vad är pocherade ägg?

• tiiitti

vägde mig idag. ett kilo upp :( sist jag vägde mig va de 0,5 upp.. fattar noll...

men nu kör jag igång den tråkiga fastan.

2 ägg med smör och kaffe med koksfett till frukost.

(kanske bästa jag vänjer mig, för jag verkar behöva köra fakir livet ut)       

• tiiitti
    Frajda 80 skrev 2012-05-14 09:57:51 följande:
    Kan någon igen säga vad Fakir är?
    Är det få man äter typ 0 kolhydrater? 

Ja så nära 0 som möjligt. max 5.

kött,fisk,fågel,ägg och smör  
  • tiiitti
    stjierna skrev 2012-05-14 17:05:16 följande:
    Hoppet3: enligt livsmedelsverket innehåller bryggt kaffe 0 KH. Räknar matdagboken 100 gr krossade kaffebönor?

på din blogg har du inte skrivit noll på kaffe. har för mig det står 0,3 eller 0,4
  • tiiitti

min fakir sket sig då jag varit iväg hela dan och det ända jag fick tag i va en sallad. lite protein, lite fett och mycket KH.. få starta imorn istället..

• tiiitti

Min fakir vecka blev inte så bra. Legat över fem hela veckan, så får ta nya tag och köra fakir nästa vecka istället.

• tiiitti

Jag har varit iväg mycket i veckan så har inte ätit hemma. Har blivit mycke sallad och grönsaker. Landat mellan 10-15 kh gissar jag på.

Jag klarade ju 7 dagars fakir för tre veckor sen, så jag ska nog fixa det igen. Gäller bara att komma in i det.

• tiiitti

Suck jag har tappat allt focus. Gick upp i vikt å då tröttna jag. Nu har jag ätit vadsom och gått upp ännu mer. Bläää

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**