-
För er som bor i sthm kan jag rekomendera blues bar och kök i Globen shopping de ahr dagens LCHF och deras hov på luncherna hjälper gärna till att fixa bara man säger till så det blir en bra lchf rätt om man väljer gnt annat. Klart superbra luncher har de.. Även dagens GI på menynDenebola skrev 2011-06-16 07:32:36 följande:www.kostdoktorn.se/icke-nyckelhalsmarkt-resta...
-
Är man välkommen som Trosaboja är med!! och sen kanske nån som kommer till sthlm.. vi får köra en träff helt enkelt.. alla får åka till sthlm hahaNallebjörnis skrev 2011-06-16 12:36:22 följande:
-
härligt med alla framgångar Grattis ala duktiga...
-
Idag har jag varit totalt ego och skulle handla byxor för mina jeans hänger numer på mig...Jag sket i detta och shoppade loss på lite klänningar och skor istället det var mycket roligare..när man känner att man vågar sätta på sig detta utan att behöva oroa sig för att magen sticker rakt ut...Dessutom så shoppades "cykelbyxor" på Cubus med en liten spetskant längst ner att ha under klänningarna är inte riktigt redo att visa mina ben när jag sätter mig ner..har fina små nät av ådror som gått åt pipsvängen vid graviditeterna som jag inte tycker är så charmerande att visa upp...
-
Är du trosingThe Kittycats skrev 2011-06-16 19:08:21 följande:Näää, lägg ägg!
Då får vi väl ha sällis då -
The Kittycats skrev 2011-06-16 19:44:13 följande:Jajamensan
(iof flyttar vi till Vhd snart...
)
Jasså ni flyr stan för byn
Jaja då är det vi och skaldeman i trosa då en liten skara med LCHF:are..trevligt
-
astro skrev 2011-06-17 10:18:18 följande:Välkommen!
Men om du trivs på lchf kanske du inte behöver operationen?Tänkte precis samma tanke om man äter LCHF och gårner finns ju ingen anlednign för en GBP..du får en bättre viktminskning som gör att kroppen hinner med och det är inga biverkningar..Ge lchf tid och ät strikt utan att fuska så kommer du nog bli förvånad..
Välkommen hit förresten hur mycket vikt har du att tappa?
-
FlikkanZombie skrev 2011-06-17 10:11:18 följande:Tro mig, jag ville också kräkas bara jag hörde ordet ägg, så jag blev så glad när jag hittade det här receptet!
Apropå ägg så blir jag också trött på äggsmaken i perioder..men äggmjölkslatte på morgonen är fantastisk smakar inget ägg och gör en mätt hur länge som helst. Jag äter också oftast ett frökex till frukost med mycket pålägg de har blivit ett litet beroende
-
michiara skrev 2011-06-17 10:30:34 följande:hur gör du äggmjölkslatte?
1ägg och 1dl kokande vatten mixa detta ordentligt ner med några msk kokosfett (alternativt smör) 1dl grädde och ngn smaksättning jag är svag för kanel eller vanilj och eventuellt lite sukrin om man vill festa tilld det lite.
Man kan göra äggmjölken på bara gulan med då får man ta två stycken istället. Det är viktigt att man har kokt vatten när man gör för äggvitan förhindrar b-vitaminupptaget om den är rå.
Starkt kaffe jag kör med snabbkaffe eller espresso och på med äggmjölken voila..
-
Visst är det skönt när man slipper känna sig osm en sprängfylld ballong..Kasihi skrev 2011-06-17 12:16:00 följande:Jag började med LCHF för 6 dagar sedan och min annars svulliga mage är väldigt mkt mindre.