**Den stora feta LCHF-tråden**
Hej alla glada!
Nu är jag i v. 13 och mitt graviditetsillamående har äntligen börjat lägga sig, tack och lov! Det har verkligen varit en pärs med konstant småätande och en kosthållning som varit helt upp och ner. Det jag har "kunnat" äta de senaste typ 2 månaderna är potatis, ris, mängder av bröd, pulversåser(ve och fasa!), frukt, bär, grönsaker, pizza och en massa annat skräp.... Fet mat, ägg, kött och fisk har jag ätit minimalt av...
Nu känner jag mig inspirerad att börja äta nyttigt LCHF igen. Jag tänkte göra en successiv nedtrappning till en liberal LCHF , tillåta fri mängd mjölkprodukter, lite mer frukt och bär, nötter och en del rotsaker, men i övrigt skippa socker, mjöl, pasta, bröd, chips, halvfabrikat etc. Jag mådde så mycket bättre med LCHF och jag saknar min lugna mage som jag hade då. :)
Under min förra graviditet la jag på mig en massa vätska, hade jätteont av foglossning i 9 månader efter att sonen föddes och hade grym halsbränna.. Så nu blir det ett experiment för att se om en liberal LCHF kan vara till hjälp för mig.
Hur går det för er andra såhär inför julen?