-
-
Precis. Jag hade inget! Måste beställa... Vilken nätbutik är bäst? Anyone?Ekorrfamiljen skrev 2011-02-20 19:26:41 följande:Åh, de semlorna blir ju glutenfria också!!
På med lite Sukrin Melis på toppen bara.
-
Haha, jag väntade till februari iaf. En del har ju moffat sen mellandagarna!Denebola skrev 2011-02-20 19:32:06 följande:*drool*
Fast självklart väntar jag till den 8 mars, allt annat är helgerån och häderi!Ska ta en titt!MrsMurphy skrev 2011-02-20 19:30:05 följande:Hola!
Tänkte påminna er om att bokrean drar igång och div LCHF böcker lite här och var! *drabbad av köpdjävulen*
-
Vårt Hemköp nere på gatan har inte, ICA Maxi har på glutenfria hyllan.Lycka 1 skrev 2011-02-20 19:35:22 följande:Tänkte prova göra såna där Pones imorgon.
Men vart köper ni pofiber? Finns det i vanliga små mataffärer? -
-
Jag kan skicka till dig om du vill?rasajj skrev 2011-02-20 20:38:54 följande:Jag ar jattenyfiken pa de dar pofibrerna men de verkar itne finnas i USA alls. Sa det blir att vara utan. kanske kan jag overtala min pappa att ta med i host nar han kommer pa besok.. Hm..
-
Nja, inte till 100% eftersom bullen är lite kortare i konsistensen än vad vanlig bulle är. Men med kardemumma i så är det banne mig inte långt ifrån för en lchf-mun! Lite sukrin i hade säkert gjort den ännu bättre. Min sambo tyckte den blev jättebra också - och han är inte fullfjädrad lchf:are.
Jo, i år är fettisdagen ovanligt sent. VARFÖR det är så överlåter jag till nån annan att svara på.. Har väl att göra med påsken på nåt sätt som är rekordsen i år.
-
SåklartBoothwalker skrev 2011-02-20 23:48:30 följande:Hej. Får jag vara med och leka med er?
LCHFat seriöst ett par veckor och fuskat med socker ett par år. -
Kvällens middag! Crepes.... Hur gott som helst.
Crepes:
4 ägg
1 dl grädde
½ dl vatten
2 msk fiberhusk
nypa salt.
Stavmixade ihop och lät svälla ett par minuter. Stekte sen tunna plättar i smör. Fyllde med en röra på köttfärs, lök, champinjoner, kryddor, en rest taco-sås, soja.... Gjorde sen snygga crepes och gratinerade i ugn med en massa riven Gouda på. SÅÅÅ gott, och definitivt nåt lchf-skeptiska skulle gilla.
Till alla nya: Hej hej! Hoppas att ni ska känna er välkomna även om många här har hängt ihop i samma tråd typ ½ år eller så....
-
Eller hur!! Det är briljant!!Grålle skrev 2011-02-21 21:05:30 följande:Är så glad! Idag visade vågen -25 kg sen start 23/8-2010
. Bakade pones idag. Gott så jag nästan dog! Det var ju riktigt bröd.