• TomMon

**Den stora feta LCHF-tråden**

Matrevolutionen är jättebra!! Massa vetenskaplig fakta skrivet på ett lättsmält sätt!

Här hemma har vi redan hunnit börja gräla om nästa veckas meny. Mannen råvägrar lchf och blir skitsur på mig som "inte kan äta någonting"... Trots att jag låter honom bestämma HELT och sedan anpassar mig efter det... SUCK...

• TomMon

Någon mer som blivit tok-pigg av lchf?! Jag vaknade 05.40 imorse och kunde knappt somna om tills nu. Så har det varit några veckor nu. Våren eller lchf, vilket tror ni?

• TomMon

Gjorde nyss pannacotta tills ikväll. Vaniljpulver och kakao var de enda smaktillsatserna. Det smakade gott i grytan iaf, med lite hallon på ikväll blir det nog succé! :)

• TomMon

Jag fastar inte alls. Men jag äter inte lchf för att gå ner i vikt primärt.

• TomMon

Sara1981: helt klart, även här har kilona rasat, trots normalvikt från början!

• TomMon

Funderar på om mitt eksem beror på min frukost som numera innehåller hallon, vad tror ni?

• TomMon

Verkar ju helt idiotiskt att överhuvudtaget inkludera socker i något som utgör sig för att vara low-carb...

• TomMon

Shit, har sådana extrema problem med nässelutslag på ryggen. Nu misstänker jag turkisk yoghurt, vilket är mitt universalmedel att äta lite när som... Hur ska jag nu göra? Min favvofrukost för tillfället är yoghurt med bär... Pallar inte stå och steka omeletter på morgonen... Tips mottages tacksamt!!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**