• Spana

**Den stora feta LCHF-tråden**

i helgen hade jag min tjejdag med bästa vännen. Tänkte inte hålla igen på nåt sätt, och vi skulle ut o partaja också.

Men kändes ändå ganska okej.

Blev ceasar sallad till lunch, sushi till middag. Sen köpte vi estrellas magra variant på chips, de som inte är friterade. Men jag åt bara några bitar.

Nattamat är ett måste efter en blöt kväll på krogen. Då blev det en kebabsallad.

Kändes ändå rätt ok. Trodde jag skulle vräka i mig med pommes, godis och chips. 

Men nu är jag på banan igen :)         

• Spana

såg några bilder på mig själv nyss. Där jag egentligen kände mig helt ok. Ser fan höggravid ut! Hakorna hänger och gäddhängen dinglar...
    Jag väger alltså 85 pannor till mina 1,65. Jag mår illa..

NU JÄVLAR!!!!  

• Spana

är det nån som INTE har koll på antal gram ni äter av protein, fetter och kolhydrater och allt vad det är.. 

Jag har ingen våg och kan inte ha någon koll på hur mycket eller lite jag äter. 

Hur gör ni?     

• Spana

tack för era svar! Det är svårt att veta när man inte har nån erfarenhet kring det. Men jag försöker äta gott o vettigt..

• Spana
    LokesMammi skrev 2012-05-30 01:42:55 följande:

Jag räknar inte! Försöker o se så jag äter lite KH. Tycker det är jobbigt o pestopina o räkna! =)

Går du ner i vikt ändå?

Tack för svaret :)

Jag tycker också att det är jobbigt att räkna, väga o mäta. Det var det jag trodde jag skulle slippa med denna "diet". :/    
  • Spana

idag ska jag väga mig.. Nervös! Vet ju inte om jag gör helt rätt. Fusk i helgen dessutom.

Min resa började på 85,5 kg

Förra veckan vägde jag 83.7

Skulle så gära vilja hamna under 80 sträcket innan sommaren. Har inte vägt så lite på många, många år.

Börjar iaf kännas nåågot i kroppen o i kläder. Men bara pytte pytte :)         

• Spana
    Spana skrev 2012-05-31 05:29:37 följande:
    idag ska jag väga mig.. Nervös! Vet ju inte om jag gör helt rätt. Fusk i helgen dessutom.

Min resa började på 85,5 kg

Förra veckan vägde jag 83.7

Skulle så gära vilja hamna under 80 sträcket innan sommaren. Har inte vägt så lite på många, många år.

Börjar iaf kännas nåågot i kroppen o i kläder. Men bara pytte pytte :)         

äsch!

Vågen visade bara några hekto mindre. Surt, men bara att fortsätta...

Är så grymt sugen på min chokladkaka som ligger hemma. 70% med kokos!! :/       
  • Spana

nähä, ikväll ska jag ta helg. Orkar inte vara lika duktiga som ni är hela tiden :(

Ska ta ett glas vin och min chokladbit med kokos smak som jag köpte i veckan. 70% var den, men det är ju inte lchf direkt att äta sånt. Men det skiter jag i! Orkar bara inte... 

funderar på att göra oopsies eller  vad de heter. Kan vara gott till helgen. Tips på hur jag ska göra? Har recept men verkar vara lite svåra att göra.      

• Spana

o jag är så in i helvete sugen på godis!!!!!!!!!!

HJÄLP!! Vanligt lösgodis, salt, sött, mint och choklad. Jag dör! :´( 

• Spana

ikväll ballade jag ur. Sitter med godis och lite chirre :/ Nya tag i morgon!!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**