**Den stora feta LCHF-tråden**
Det är väl okey att man dricker te och mineralvatten ?
Det är väl okey att man dricker te och mineralvatten ?
kaya och yena då vet jag de jag väljer oftast ramlösa eller loka och sen dricker jag oftast grönt te.
idag till frukost åt jag 2 kokta ägg med en burk makrill i tomatsås
idag ska jag beställa en kycklingsallad från pizzerian med beasås till middag ,till lunch vet jag inte vad jag ska ha.
Har idag testat vår "lokala" viltbutik i grannbyn...köpte vildsvinskorv med 84 procent kött utan tillsatser och lite ost i ...OMG im in heaven vilken jäkla go korv. Ingen käkade file utan vi slogs om korvarna..
Lite annat smått och gott inhandlades också älgfärs (blir bugrare med chevre på den)
rådjur och vildsvin att grilla
och i kylen ligger en meter ölkorv och den var också ngt som föll mig på läppen..ingen bindväv så långt ögat når bara kött och kryddor...gillas skarpt av en i övrigt skeptiker till korv...
Var kul att handla lokalt utan att bli ruinerad också vilket annars tyvärr brukar höra till. Helt klart humana priser så har ni ngngång vägarna förbi Järna så ta ett stop på "det vilda"
idag ska jag äta köttfärs och wokgrönsaker ikväll till kvällsmål 1 burk makrill i tomatsås
jag skulle köpa ett te på en arabaffär för de såg så gott ut de är små kulor man blanda i vatten men de var jättemycket socker i så de blev inte av att jag köpte det.