**Den stora feta LCHF-tråden**
Det vet jag, det är bara :S jag haft problem med. Nä det var inte sant jag tycker yeanas smileysar med x "ögon" ser förstoppade ut

Hej. Jag är från och med idag ny LCHF:are. Eller, jag ger det ett försök i alla fall. Har varit och handlat och har några frågor som ni säkert kan svara på.
Finns sukrin att köpa i affär eller måste jag beställa?
Finns det något slags knäcke eller nåt jag kan äta en skiva av på morgonen, UTAN att behöva baka själv?
Har för mig att jag läste att bulgur och/eller quinoa går bra att äta, men det innehåller ju väldigt mycket kolhydrater så då bör det ju gå bra med dinkelpasta och råris också? Om inte, varför?
Bär i alla former går bra förstår jag, men varför inte frukt? Eller frågan är väl snarare - om jag inte får äta frukt, varför får jag äta bär?
Nä nu var jag tvungen att kolla på facebook bara för att vara säker. Drömde att vi hade skapat en facebook-grupp, tror "stora feta LCHF-gruppen" (hahah!) hette den men var osäker på om det var en dröm för det kändes så äkta men när jag kollade fanns den visst inte haha xD
Men hade vart lite kul med en sån grupp^^
Alltså nu skapade jag en grupp, men vet inte om jag gjorde rätt xD sök på "stora feta LCHF-gruppen" och kolla om ni får upp nåt
Säg till om ni kan hitta gruppen....för jag vet inte om det är jag som måste lägga till. Jag gjorde den hemlig så alla bordeju kunna se den, men bara medlemmar kan se innehållet.