Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

**Den stora feta LCHF-tråden**

Kan fortfarande inte fatta att alla mina byxor är för stora. Och då menar jag ALLA. Även myspysbyxorna. Även de nyinköpta. Dom byxorna som satt bra när jag träffa sambon är stora också. Jag har verkligen blivit smal och är så sjukt nöjd (även fast jag har en kulmage kvar). Bara av att skippa kolhydrater och tillsätta fett i maten!
    Jag som alltid gjorde sås på vatten med förra sambon och lärde mig att gå över till mjölk med sambon. Nu har jag grädde OCH cf i såsen. Helt sjukt!

11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • LokesMammi
    Ninis skrev 2012-11-23 22:33:13 följande:
    Härligt att du känner dig sjukt nöjd! Det gör jag oxå. Även med magen nu när den blivit relativt platt sedan jag tappade de här senaste kilona i kombination med plankan varje dag.
    Min mage är inte platt tyvärr (har alltid haft en kula), men känns som att jag inte vill få bort den heller......vill nog "spara" den till nästa graviditet, så magen har ngt att "ta av"! =) hehe
  • LokesMammi
    Paulas mamma skrev 2012-11-23 22:41:43 följande:

Niinis jag behöver pepp med plankan. Tycker det är såå tråkigt. Och jobbigt. Orkar som mest bara 25 sek. Innan gjorde jag detta varje dag. Nu finns ingen lust, ork.
    Vill också ha bort den sista bulan :)
    Du kanske kan peppa dig själv med att klara en sekund till för varje planka! =)
  • LokesMammi
    TomMon skrev 2012-11-23 22:50:25 följande:
    Jag är också så glad och nöjd, det känns riktigt bra! Till och med trosorna sitter löst, helt galet!
    Ja, det gör mina också!
    Jag var i kina i våras och köpte nya byxer, tröjer o trosor. Kan inte ha dom längre. Det är lite tråkigt! =)
  • LokesMammi
    standby skrev 2012-11-24 22:29:42 följande:
    Hur mäts midjemått eg? Jag trodde på smalaste stället men det verkar vara över naveln enligt vissa och precis under naveln enligt andra.
    JAg möter över naveln! =)
  • LokesMammi
    ollebulle86 skrev 2012-11-27 17:47:29 följande:
    -110 tror jag menas att väga 110 mindre än längden.
    Tex jag är 169 lång, då ska jag i så fall väga 59 kg.
    Då ska jag väga 47kg. Känns som för lite! :/
  • LokesMammi
    Linda5 skrev 2012-12-06 19:28:29 följande:
    ok. Tack. För mig är 2 glas om dagen massor, men får väl öka lite till då.
    Oj, 2 glas om dagen. Skulle inte jag klara mig på! =) Jag lever på vatten, hehe
  • LokesMammi

Vad kan man äta på julbordet som är fett? Kommer inte bli mätt ordentligt......kan inte äta fisk så jansson är uteslutet.........

• LokesMammi
    Verea skrev 2012-12-08 19:56:53 följande:
    Ost, ägg korv, skinka, smör, revben, köttbullar. 

tycker inte om ost, kan inte äta ägg.....
    får väl lägga en klick smör på tallriken.......
    inte vi ska ska stå för köttbullarna så vet inte vad det är i dom.....
    Linda5 skrev 2012-12-08 20:06:53 följande:

Och Janssons innehåller potatis. Oftast finns någon majonäs eller creme fraiche. Jag tyckte det var kanonlätt att äta julbord i år. Åt allt det goda o nästan 0:de i kh.
    Majonäs kan jag inte äta.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**