**Den stora feta LCHF-tråden**
Hur mår du i övrigt? Just ont/stel i nacken ska man alltid vara observant på då det kan vara tecken på hjärnhinneinflammation. Så om du också har feber kan det nog vara lämpligt att kolla med sjukvårdsrådgivningen.
ICAs ekologiska kokosflingor har varit felmärkta med avseende på kh-innehåll tidigare så det kan nog vara värt att kolla upp.
Jag vet att det stått tidigare i tråden. Trodde annars det kanske gick att hitta på ICAs sida. Men ej säker.
Hur som helst är säkerligen inte ICAs ekologiska högre än någon annan, men kanske inte supermkt lägre än andra heller :)
Ninis- i just detta fall ska ju Ica ha verifierat att påsen faktiskt var felmärkt men jag har bara läst på nätet och det är ju inte alltid sanningen :D
2 dagars total carb-frenzy. Tillbaka till det vettiga ätandet imorgon.
Men onekligen var både tunnbrödssnurror med skagen samt "riktig" smörgåstårta galet gott.
Grattis rödnos!
Jag kan konstigt nog ha mina ringar oavsett om jag går upp/ner 20 kg. Antar det inte sätter sig på fingrarna på mig :P.
Har haft ett par rätt liberala veckor men det känns som om det ligger på en ok nivå. Barnen är SÅ tjafsiga nu så jag orkar inte fokusera på att vara superstrikt.
Fontana har börjat sälja en liten keramikform med fetaost i. På den är det soltorkade + peperoni. Man kör i ugnen och det smakar GRYMT gott! :)