Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag har nog kommit på varför jag började gå upp och stå still när jag började jobba och även nu.
    När jag började med lchf ammade jag ju fortfarande. När jag började jobba blev det mindre, och nu ammar jag inte alls.
    Det måste ju påverka?

• ollebulle86

Idag väger jag exakt samma som för en vecka sen. Lite trist att jag står still igen, men det är ju bara att kämpa på känner mej mycket snyggare i ansikte och i kroppen det är ju huvudsaken

• ollebulle86

Boost: absolut! Började ju gå upp lite innan men det har ju uppenbarligen vänt igen så nu kanske det kommer röra sej neråt igen.
    Men jag tror att jag måste motionera mer, så det kompenserar för amningen.

• ollebulle86

Har idag shoppat lite kläder allt sånt som kommer sitta ännu snyggare om några kilo, men som ändå sitter bra nu.
    Lite motivation till att köra på liksom

• ollebulle86

Bättan: det såg nog ok ut, men hade kanske lagt till lite grönsaker?
    För lite fett tyckte jag inte, men första tanken var mycket kött, men det är det nog inte

• ollebulle86

Kritik: ja nu jäklar kämpar jag på!
    Lite komiskt bara, jag som tyckte jag åt en massa igår men det är kanske det som hjälper?

• ollebulle86

Jäkla förkyldning. Blir så satans hungrig när jag är förkyld! Och sugen på allt! Var sååå nära att stoppa i mej sonens överblivna pizzabit igår, men idag är jag ju glad att jag struntade i det.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**