**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej på lördag ska min sambo och kompisar och se på bio piretes of caribeean så vi ska äta på pizzeria så jag ska ta en kebabsallad med beasås
Hej jag tror med att de var xtravaganza dietpulver som orsakade att tjocktarmen sprack för jag läste om en annan kvinna blev rekommenderad att dricka 5 liter vatten och hon blev vattenförgiftat
Nä nu ska jag röra på fläsket ska iväg och träna lite pilates/core och balansboll för jag har brutit tårna så kan inte göra så mycket
Usch ingen bra dag igår.....Vi har ett familjeföretag, en guldsmedsbutik/Pantbank...Butiken blev brutalt rånad, min pappa var där tillsammans med 2st annställda tjejer...2st killar rusade in med stora släggor och krossade montrar, hotade pappa med släggan och han låg på golvet, höll sig för huvudet och sa bara "nejnejnejnej" jag satt en trappa ner på kontoret och hör bara hur det några som skriker, och massa oljud, det lät som om hela övervåningen rasade in och innan jag kopplade vad som hände......Rusar upp direkt när jag fick upp kameran, ser en kille med slägga och svart mundering, ringer 112, har panik, pappa blöder från pannan, fick troligtvis något i huvudet, men klarade sig bra, blev bara en bula, (Tacka gud för det)Dom fick panik när dom skulle ut, dörren är låst så vi måste trycka på knappt för att öppna den....Ingen vågar röra sig men till slut får dom panik och slår sönder glaset på dörren och tar sig ut därigenom.....Och flyr på moppe......
Tog en evighet (kändes det som) innan polisen kom...Förlåt men jag ville bara skriva av mig lite, förlåt om det blev rörigt