**Den stora feta LCHF-tråden**
Det va inte gott...
Ska prova sesambröd också, sen ger jag upp brödet...
Just det, jag vill ha shitakinudlar (stavning) men vet inte vart jag ska få tag på det. Är det någon som vet? Bor i gbg. Och OLWs mandlar hittar jag heller ingenstans, vart kan jag hitta dem?
Jag bor i göteborg.
Fick tag på OLWs mandlar idag. Dem är över förväntan, jag kommer äta upp dem på 2 dagar =(.
Jag har några vänner över på middag ikväll men vet inte vad jag ska laga. Tog fram grytbitar ur frysen men jag vet inte vad jag ska göra av dem. Har någon ett gott fett recept?
Jag har inte vägt mig på snart 2 veckor. Min våg är ute på vift och samtidigt som det känns bra är jag nyfiken att se vad den visar. Jag vet ju att jag minst gått ner 10 kg på dessa 4 veckor men om det hänt något mer är intressant. Både leggins och trosor hasar ner och jag fick på mig min fina nya jacka som jag köpta för över 1 år sen och det i sig är ju bra =)
Jag har en fråga ang ketos som jag hoppas att någon här inne kan svara på. Jag har ännu inte, efter 5 veckor, kännt at något annorlunda smak/stank i munnen och undrar om jag då kanske inte hamnat i ketos. Borde jag gå ner till 10gkh om dagen för att se om något förändras?