**Den stora feta LCHF-tråden**
Hur gör man MBC då? alltså äggmjölk med choklad?
Hur gör man MBC då? alltså äggmjölk med choklad?
LillfisenE: på vilken tid har du gått ner 19 kg? Blev nyfiken :@)
Millifjor: på hur lång tid har du gått ner då?
Om man vill äta nötter vilka är minst kolhydrater i??
När det talas om bär... Kan man äta jordgubbar eller är de inget bra?
Okej tack alla Då håller jag mig undan jordgubbar lite... Och så får det bli mandlar om det krisar
Jossposs: jag har kört i snart två veckor och är fortfarande väldigt trött. Går lite upp och ner.
Jag har 28 maj som mål och vill ner 5 kilo men 3 skulle absolut räcka Vi åker till svärmor då som alltid påpekar om man lagt på sig.... Vi träffas en gång om året då hon bor utomlands så vi ska åka till hemlandet och vara där en månad
Skööööönt!
Däremot vet i sjutton hur jag ska kunna hålla LCHF där...
Frökenfrej och paulasmamma: vad skoj att ni också ska till Turkiet? Har ni varit där innan??
Paulas mamma: nej men min man kommer därifrån
Paulas mamma: Ja vi brukar åka en gång om året. Inte alltid på sommaren ibland åker vi på hösten.
Beror ju lite på vart ni ska men utanför Antalya finns ett vattenfall som heter Düden Å?elasi. Superfint där och svalkande Jag är inget fan av Pamukkale men däremot Kappadokien. Du har ju även hela Kemer kusten som är ljuvlig! Åker du åt andra hållet så ligger Anamur bortanför Alanya. Där är också fint
Jag måste tänka lite... Svårt att komma på såhär på rak arm. Vi lever ju och gör allt med släkt och vänner
)
Känner ofta blodsmak/metallsmak i munnen, varför??