**Den stora feta LCHF-tråden**
Ja riktigt ont gjorde det! Och gör än.
Klantigt!
Får går till läkare imorgon och kolla upp det, känns som det är nått som är fel.
Ja riktigt ont gjorde det! Och gör än.
Klantigt!
Får går till läkare imorgon och kolla upp det, känns som det är nått som är fel.
De sista 2 kilona måste ha gjort stor skillnad för jag har fått höra många kommentarer om det
I fredags fick jag frågan: hur mycket har du gått ner egentligen? av sonens pappa och idag träffade jag en bekant i affären som tyckte jag blivit smal.
Va? Boost var väl inte spydig? Det är ju så olika för alla vad som funkar för bäst effekt.
Jag går inte ber om jag äter för lite, inte om jag äter för mycket heller såklart. Vissa måste äta mindre och träna massor för effekt.
Det är så olika.
Nej men det Boost menade med det är att det går att svara på lika lite som att det går att svara på den frågan.
NollÅtta: jag har haft halsbränna från och till. Inte riktigt samma, men det är ju magen
Mina planer att börja med zumba ordentligt när jag jobbar mindre gick nu i kras, fick förlängt på jobbet 75%
Men jag kommer jobba tidigt vissa dagar så jag hinner träna på kvällen så får lägga upp det på det viset istället.
Kul att kläder börjar passa/ inte är lika för små längre
Ellaria: jag har varit inne i tråden och läst men orkar inte ge mej in i det.
Jag vet inte hur många gånger jag hört från bekanta: men det kan ju inte vara bra att äta en massa fett?
Nä, det är klart det inte är. Men lchf handlar inte om det. När jag sen förklarat lite mer så har de tyckt det verkat vettigare
Variation? Har nog aldrig ätit mer varierat än nu. Och visst äter man fett, men inga större mängder.
Jag äter hellre lite mer fett och drar ner på socker och kolhydrater som bara gör mej mer hungrig och fet.