Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Min son äter nog som innan, men mindre läsk osv mitt i veckan. Min sambo äter ju inte enligt lchf och äter och dricker inte så bra alltid, så det är svårt att säga att sonen inte får om min sambo äter eller dricker nått.
    Men nu har min sambo oxå ändrat lite på vad han äter och dricker så hoppas det håller i sej. Jag vill ju inte att min som ska bli ohälsosam.
    Jag själv handlar inte hem skit så alltid nått. Det blir mindre sånt här hemma och det är ju en början i alla fall.
    Sonen äter gärna samma som jag när det gäller vissa saker så det är ju bra.

• ollebulle86

Inget är förbjudet här, men det ska inte ätas och drickas varje dag.
    Läsk köps hem mindre och mindre, brukar bli mest till helgerna. Godis köps och till helgen.

• ollebulle86

Martina 76: jag har märkt stor skillnad i huden, ansiktet. Innan blev jag lätt flottig i ansiktet, speciellt när det var varmt, nu har jag inte det problemet känner mej även snyggare, både i ansikte och håret.

• ollebulle86

Jag upplever oxå som att jag är tightare i kroppen och mindre fastän det inte hänt så mycket på vågen senaste tiden (går i intervaller). Kläder som varit för små är inte lika små längre haha

• ollebulle86

Jag undrar hur stor skillnad det kommer att göra när jag kommer igång med träningen? Ska bli spännande att se

• ollebulle86

Jag äter inte heller kh bara för jag är borta. Då tar jag av det som jag kan äta istället och låter bli resten.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**