**Den stora feta LCHF-tråden**
Fetaost
Halloumiost (baconlindad är jättegott!)
Oliver
Aioli
CF-röra/or
Kryddsmör
Grillad zucchini
Grillad paprika
Champinjoner
Grillad sparris
Med mera, det finns massor att välja mellan

Minns inte om någon redan skrivit om det här men har ni sett pripps senaste reklam där det står 50% mindre kolhydrater? Blev rätt förvånad då jag aldrig förr sett den vinklingen förr. Men det verkar gå åt rätt håll.
Fan, jag åkte dit på bullarna igen. Har precis tryckt i mig 5 st och känner mig som en uppblåst padda.
Tar mig ur kolhydratträsket imorgon, det är verkligen som en drog när man väl börjar. Men nu får det vara slut.
Egentligen är det en ickefråga eftersom ursprungsfrågan i diskussionen ofta är galet ställd.
De som menar att lchf inte är bra eftersom kroppen behöver kolhydrater, förstår inte att vi faktiskt äter kolhydrater ( de allra flesta av oss iaf ). Alternativt tror de av någon anledning att kroppen behöver ris och potatis, vilket ju inte är sant överhuvudtaget.
Sedan om det är essentiellt och huruvida man mår bra helt utan det i längden, är oftast inte betydelsefullt i det stora hela.
Är gräsänka idag då maken är på kurs, så jag passar på att fakira lite för att detoxa mig själv från kolhydraterna. Middag blev fläskkarré och bea
Har sagt från början att jag inte ska bli lika kolhydratskrämd som jag var fettskrämd, men det är svårt när man märker hur jävla dålig man blir av kollisar.
Jag lovar, hade ni sett mig i helgen hade ni trott jag supit en vecka. Just samma plufs i ansiktet och svullenhet, äckligt. Börjar bli kolhydratskrämd
Nej, då rekommenderar jag att du inte gör det då. För jag utgår från att du äter lchf eftersom du hänger i lchf-ätarnas tråd
Förstår inte varför alla kaloriefanatiker inte bara kan hålla sig i sina egna trådar.
I alla fall, nu känner jag att kolhydraterna från helgens frossande är ur systemet. Känner mig pigg och fräsch igen, så nu kör jag superstrikt två veckor tills semestern kommer igång.
Min mamma kommer idag. Hon äter inte lchf men är väldigt nyfiken och körde själv Atkins för 20 år sedan eller så. Ska bli kul