• tiiitti

**Den stora feta LCHF-tråden**

stjierna skrev 2012-12-07 09:22:28 följande:
    Linda5: det är precis som att förbränningen ökar när man äter en lite syörre mängd kolhydrater :)

Jag har med märkt att förbränningen kommer igång efter man fuskat. 

kanske blir kroppen "van" så man behöver chocka den lite, hehe   
  • tiiitti

Jag har ätit all skit som finns i över en vecka. Jag har gett upp trots att jag inte vill. Men när de inte händer nått på vågen så tröttna jag till sist. Mår ändå bättre av den kosten men hittar inte tillbaka :/

• tiiitti

Ja jag har ätit godis varje dag denna veckan. Plus en lussebulle då och en annan julkaka vid annat tillfälle. Vanligt bröd å pasta. Gott men mår blä.

Tack för pepp

• tiiitti

Idag startar jag igen efter att haft uppehåll hela december. Ägg till frukost. Mottager gärna lätta middastips Innan man kommit in i tänket igen

• tiiitti

Ätit fritt hela december (mycket julkakor och godis) tre dagen på lchf omstart nu, och de är jätte jobbigt med sötsuget som jag inte lyckats bli av med än.

Hoppas snart vara inne i det.

• tiiitti

Stjierna: kom du under 90 sträcker tillslut? Du å jag stod ju på samma vikt lääänge trots att vi kämpa så hårt. Jag har precis kommit under 80 sträcket, så här har de fortsatt gå långsamt, men hänt nått iaf :)

• tiiitti

Stjierna: sist vi pratades vid här inne, vägde du 92,så du har ju gått ner 10 kg härligt!! :) själv har jag bara gått ner 2, men jag har inte direkt brytt mig på flera månader. Tröttnade å gav upp typ, men nya tag nu.! Har du varit hård innan sommaren?

• tiiitti

Stjierna: nej jag tröttnade på att jag aldrig gick ner. Efter att varit stenhård i sex månader utan att gå ner ett ända kg så kände jag att jag likaväl kunde äta vad jag ville. Har ej gått upp å få ändå ärit av allt, men vill ju fortfarande gå ner så får ta tag i det igen.

Kom du på vad du gjorde för fel när du inte gick ner? Eller de bara släppte av sig själv sen?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**