-
-
Vad ska man äta idag ? Jag känner för att inte äta något när de är så kvavt :(
-
jo det kan man ju äta:)jeng skrev 2011-06-07 18:11:06 följande:kycklingsallad, eller frökex med philadelphia och rökt skinka, eller en laxbit med sallad.....
-
Hej idag ska jag åka till medicinakuten i landskrona sa ambulansmännen för de tror att jag har vätskebrist för jag har haft migrän i 3 dar,hjärtklappningar
-
Hej nu är jag tillbaka ,har legat på sjukhuset sen i måndags pågrund av hjärtklappningar och jättesvår migrän med minnesluckor och illamående,de trodde att jag hade hjärnblödning men så gjorde de en skalltröntgen sen ryggmärsprov, först fick jag en tablett mot migrän som inte hjälpte 2 tabletter kostade 69 kr sen hade läkaren glömt att skriva ut recept på zomig ,sen skrev han ut en provförpackning på zomig men de hade inte de på apoteket de hade 18 tabletter de ville inte den läkaren skriva ut så jag fick vänta till på lördag till jourläkaren kom och han skrev ut 18 st tabletter som min kompis hämtade, den hjälpte så jag kom hem från sjukhuset igår har varit där sen i onsdags ,nu på onsdag ska jag flyga till s-vall. De roliga med att vara på sjjukhuset när jag orkade prata, jag hamnade i samma rum som herrarna 3 herrar de var väldigt skämtsamma de blev förvånad att jag skulle va där med dem sen hade jag en skön säng så dem blev avundsjuka sen när jag orkade gå in i lunchrummet träffade jag damer med . Första två dagarna fick jag ligga i behandlingsrummet där de sprang fram och tillbaka. Herrarna drack 2 snapstar whisky de visste inte jag att man fick :=)
-
Hej ja de var underbart med herrarna :)Denebola skrev 2011-06-13 14:03:38 följande:Men usch! Hoppas att du blir bra snart. Kul att du fick bra sällskap
-
Hej idag ska jag äta köttbullar,zuchinnipasta
-
Hej så ni vet ska jag åka till Timrå imorgon men kan sitta vid datorn emellanåt , jag ska till mina föräldrar och släkt . Vi ska grilla på midsommaren :=))
-
Det ska jag göra ,tackså mycket för ditt stöd .Denebola skrev 2011-06-14 09:47:34 följande:Ha det så trevligt =) Och passa på att i lugn och ro fundera över om din sambo är någon som du vill leva med på lång sikt (med tanke på tidigare diskussioner). Kram!
-
Hej precis de var de, jag ska åka själv de är skönast med så kanske förhållande bli bättre när man åker hem om man har tur, de har gått ganska bra dem här 2 dagarnaBordeaux skrev 2011-06-14 09:48:09 följande:Åker du själv eller med sambon? Var det den här resan som du skulle fundera över om du vill ha sambon kvar?