**Den stora feta LCHF-tråden**
Denebola skrev 2011-02-22 15:59:11 följande:
Samtidigt beror det mycket på bönor och så vidare. Älskar lindts 90 % men deras 86 % är för sur så den kan jag inte ens tvinga i mig 
Haft en liten fika-utmaning idag. Jag, sambo och dotter åkte till Frölunda Torg (vilket är ett stort shoppingmecka för er som inte vet) för att fika, handla present-vin samt köpa Mildisonkräm till dotterns köldutslag. Vi landade på Espressohouse. Hm.... Dottern drack MER och åt en mini cupcake och sambon drack latte och åt en stor chokladmuffins. Jag? Jag drack en kopp kaffe med vispgrädde. I kaffet ingick en liten cupcake - den tog jag hem i påse, som någon kan äta sen, och denna någon är inte jag! Galet erbjudande: kaffe+cupcake 20:- Vanlig kaffe kostar 32:- Haha... Jag är mycket nöjd över mitt ickeätande idag iaf...
Tips: Om man inte orkar laga mat så finns Dafgårds nya köttbullar. HELT utan tillsatser och 4% kolhydrater. Visst, det är lite potatisflingor i osv, men inga egentliga konstigheter och ett väldigt bra alt om man inte orkar laga nåt. Ligger i frysdisken i svart lite "lyxig" påse. Som om tillsatsfritt skulle vara lyx... jaja....