Glass skrev 2012-04-05 11:50:09 följande:
ja, jag tror det... Jag skulle helst av allt vilja ha någon som lagade maten med/till mig, men det kanske man inte kan hoppas på
Det blir så knas de dagar jag börjar 11 och jobbar till 20, då hinner jag inte med någonting alls, så det gäller att laga mycket de andra dagarna.
Jag är så sugen på bröd, har bakat lite lchf-bröd, men de smakar alldeles för mycket ägg, så jag tappade lusten...
Är så sugen på att bara skita i det här, iallfall nu i påsk och bara vräka i mig godis och god mat...
Jag ska nog vara tacksam över att min man är föredetta köksmästare, hans fantasi (och villja att laga mat!) är det definitivt inte något fel på - jag får nästan slå mig in i köket för att få laga mat på MITT sätt.
Du kan ju göra som någon pratade om här innan - bara äta ett mål mat om dagen och sedan ha mellanmål och så med dig till jobbet.
Till påsken har jag lovat mig själv liiite janssons frestelse (jag ÄLSKAR'T!) och kanske en halv potatis till sillen.. Men godis har jag faktiskt inget sug efter, och jag har ju själv gjort dessertbordet till påsken, och det innehåller bara LCHF-efterrätter ;)