Inlägg från: byggd av bomull |Visa alla inlägg
  • byggd av bomull

Haha, jag förstår vad du menar  Som den vita chokladen med mango till exempel.. Det beror väl på att Cavaliers målgrupp inte endast är LCHFare utan även diabetiker och "vanliga bantare"

Jag vill ha det till julbaket endast, vore kul att göra lite LCHF vänligt gott som inte smakar
    90% kakao.      

• byggd av bomull

Åhh, det får bli nästa smak

stjierna skrev 2012-12-03 16:02:44 följande:
    Byggd av bomull: jag gjorde en häromdagen med apelsinchoklad - romerska bågar-feeling! Mums!
  • byggd av bomull

Angående kläder så är mitt problem tvärtom. Jag har inga för stora, jag vill bara komma i de lite mindre som ligger i garderoben och hånskrattar åt mig. De jag har nu kommer nog fortsätta passa, men sitta lite lösare bara. Det är cirka fem kilo tills jag kan njuta av alla mina kläder, synd att det är så jäkla segt bara

Idag är det julbord Har inte en tanke på att fuska så det känns bra. Hoppas att de inte slängt i för mycket socker i grejerna bara, det är ju så rackarns svårt att veta!  

• byggd av bomull
    rosii skrev 2012-12-06 10:48:31 följande:
    Så är det för mig också, massa nya nästan oanvända försmå kläder som ligger i garderoben. Köpt på nätet och så hejbara har dom varit för små, och inte idas retur. Så i min garderob finns det även helt oanvända plagg som bara väntar på att vikten ska börja minska wiie ''

Hur har ni det med snön idag då? Kan ni skicka lite snö till norrbotten? -ler-  

MASSOR med snö, det har snöat nonstop sedan i tisdags morse, inte ett enda uppehåll. Bor vid Vättern!
  • byggd av bomull

Igår var det julbord och inga bekymmer alls Fanns VÄLDIGT mycket bra mat. Sillar, lax, korvar och kallskuret, omelett, ostar, vispgrädde och jordgubbar. Och en himla massa vin och snaps så jag mår skitdåligt idag haha, men låg på medelnivå på ketostickan imorse

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**