**Den stora feta LCHF-tråden**
Bordeaux skrev 2011-05-11 18:53:13 följande:
Lättja, Helene och alla andra allergiker,Jag upplever att jag måste välja varje år, bli däckad av allergin eller medicinen. Brukar välja medicinen och jag är glad över att höra att ni har det hemskt. Det där lät fel jag önskar inte att någon hade allergi och jag vill ju inte att ni ska må dåligt. Men jag har trott att det beror på Schweiz att jag mår så dåligt med allergin för i Sverige brukar jag må bra. Jag gillar att bo här och vill gärna kunna bo kvar så det är skönt att då bara är en årsgrej.
Den bästa medicinen som jag provat som läkarna inte vill skriva ut längre för man kan tyvärr bli immun mot den, det är teldanex.Förvirringen och hallucinationerna förklarar ju endel och att jag kan vara aggerssiv och skylla ifrån mig också, det var som tusan. Brukar annars skylla djungelvrålen på pms

Denebola skrev 2011-05-11 18:58:13 följande:
Det där med beröring håller jag verkligen med om! Särskilt när man har distansförhållande, då gäller det att passa på när man får chansen (så blir det att man går till överdrift i stället 

MrsMurphy skrev 2011-05-11 19:29:12 följande:
Min magnolia ser stendöd ut, samt fjärilsbuddlejan. Är det två saker som jag absolut älskar på tomten så är det, jamenvisstja, magnolia och fjärilsbuddlejan. *suck* Denna vinter har tagit hårt på växter. Torkan har gjort att det är invasion med jordloppor så roligt värre just nu. Och trots torkan så tycks mördarsniglarna dyka fram ändå. Toppen, verkligen toppen.