**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag tar ju havregrädde nu istället för sojagrädde för jag kan ju inte äta vanlig grädde. Jag har provat gjort kokospannkakorna men dem blir bara smuliga
Jag tar ju havregrädde nu istället för sojagrädde för jag kan ju inte äta vanlig grädde. Jag har provat gjort kokospannkakorna men dem blir bara smuliga
Hej ursäkta för skitsnacket men vet inte om de har med lchf att göraa men igår hade jag ätit makrill i tomatsås och 2 kokta ägg och sen åkte jag på apoteket skulle hämta ut medicin då kände jag att jag var bajsnödig då frågade jag om jag fick låna deras toalett men de fick jag inte, de hade inte tabletterna inne och levarantörerna hade inte dem heller de vet inte när de kommer så gick jag på affären och där bajsade på mig de gick inte att hålla sig, så jag fick en 5a av en som jobbade där sen fick min sambo komma ner med rena kläder. Men kanske har med ibsn att göra.
idag ska jag äta kassler, zuchinnipasta och eriks lagersteds vitlökssås som finns i flaska nu :))))
igår när jag åt i stockholm åt jag vegetarisk tomatsoppa kostade 79 kr men den var god och lchf vänlig sa dem iaf så hoppas det :())
Vad god mat ni har ätit ,jag har inte ätit någonting har ingen matlust
Hej idag åt jag köttfärsås och kokta morötter fick ont i magen men såg att de var lök i tomatsåsen :(((((
imorgon blir de tomatsoppa för min del för nu är de andra gången jag får kramp i magen av köttfärssås