Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Idag har jag köpt hem lchf-glass. Hoppas den är ätbar.
    Har ett extremt glassug och vill inte fuska mer fuskat en massa senaste tiden, fyfy.

• ollebulle86

Trolla: det var den jag köpt. Den var helt ok, men det märktes ju att den var sockerfri men den funkar absolut som substitut

• ollebulle86

Jag dricker ju cola zero så gott som dagligen (försöker dra mer till bara helgerna) och det hjälper mej när jag är sötsugen faktiskt.

• ollebulle86

Jag ser ingen anledning till att sluta med något jag tycker om. Däremot kommer jag dra ner på cola zero för jag tycker jag dricker för mycket av det.

• ollebulle86

Jagvetefan: nu har jag ju slarvat en del senaste tiden men jo, när jag skötte maten gick jag ner i vikt ändå.

• ollebulle86

Gladskit: jag resonerar som du gör. Dricker inga jättemängder även om jag försöker dra mer mer på det ändå. Och det triggar inte mitt sug, tvärtom är det bra när jag är sugen.

• ollebulle86

Jag tycker inte heller cola zero och cola light smakar likadant. Cola light gillar jag inte alls.
    Cola zero och pepsi Max dricker jag helst.

• ollebulle86

Jag är inte kräsen men pannkakor gjort på kokos var inte alls gott tyckte jag. Urk. Då är de på fiberhusk godare.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**