**Den stora feta LCHF-tråden**
Idag byter jag ut lunchen mot en MBT. Har testar den några gånger innan till frukost men då blev jag hungrig väldigt snabbt igen.
Testar med mer fett i nu, har nog haft för lite i den innan.
Idag byter jag ut lunchen mot en MBT. Har testar den några gånger innan till frukost men då blev jag hungrig väldigt snabbt igen.
Testar med mer fett i nu, har nog haft för lite i den innan.
Jag hade två stora klickar i och lite mindre av kokosfettet. Blev betydligt mer fett än innan men den var ju inte god. Inte äcklig heller dock så jag kommet fortsätta med det.
Och nu är jag ute på en promenad
Första hela zumbapasset någonsin avklarat!
Jag är svettig men det känns bra! Nu jäklar i det ska jag få fart på förbränningen.
Gör det nån skillnad om man tar MBT:n på morgonen eller till lunch?
På morgonen mår jag lätt illa, att då dricka en massa fett är ingen höjdare. Mitt på dagen funkar det bättre, är dessutom inte lika hungrig mitt på dagen så då håller jag mej bättre på den än om jag tar den på morgonen.
Ok, då kör jag på som nu. De gånger jag tagit den på morgonen är jag hungrig efter 1-2 timmar. Fast då har jag nog tagit för lite fett i.
Nu har jag ju satt igång med träning och motion oxå som förhoppningsvis gör att det händer nått på vågen.
Ja så tar jag nu ungefär. Kanske lite mer te. Igår tog jag den vid 14 och åt sen middag vid 19, men började bli hungrig vid 17.30 ca.
Träningsvärk i axlar och rygg idag! Men det är bara skönt, då vet man att man gjort nått rätt
Idag fick jag min mens oxå, blir tokig! Äter minipiller och blöder var och varannan vecka
Kan det påverka vikten? Det är ju inte riktig mens utan pillermens, kan det göra så att man samlar vätska?
0.1 ner sen i torsdags, verkligen omotiverade
Hoppas det är för att jag har mens nu.
Varit likadant två veckor nu, först ner 0,4-0,6 sen upp det mesta igen.
Men jag känner på magen att det hänt nått, så det är väl bara att köra på.
På torsdag kommer jag börja fakir i alla fall.
På söndag börjar jag med p90x! Hoppas bara det går bra ihop med lchf. Nu jäklar är jag taggad!
Jag är ca 15 kg under lillasyster vikten och precis under storebrorvikten
Har massa kilo kvar ändå, men känns ändå bra att man kommit under den vikten nu.
Nu är det träning som ska till för min del. Jag har gått ner i vikt så många gånger utan att egentligen ändrat min livsstil, och det har ju inte fungerat i längden.