**Den stora feta LCHF-tråden**
Imorgon går jag på fakir. Om jag inte rasat i vikt senaste dagarna så har jag knappt gått ner nått alls dessa två veckorna så jag måste ändra nått.
Gjorde egen majonäs innan så jag langa det under fakirveckan.
Imorgon går jag på fakir. Om jag inte rasat i vikt senaste dagarna så har jag knappt gått ner nått alls dessa två veckorna så jag måste ändra nått.
Gjorde egen majonäs innan så jag langa det under fakirveckan.
0,4 kg ner denna veckan. Det är ju ner, men med tanke på förra veckans usla resultat så är det inte mycket att hurra för.
Idag går jag på fakir och på söndag kör jag igång med p90x
Ninis: det är en ganska hård form av hemmaträning. Man tränar 6 dagar i veckan olika pass.
Jag ogillar stämningen som blivit nu.
Ska man komma in och leka besserwisser så kan man lika gärna sluta skriva. Här stöttar och motiverar vi varandra, punkt!
Varför skulle inte detta vara en vettig kost?
Inget fel på vår disciplin här. Alla här inne håller oss till livsmedel med 5g kh/100 g (tror jag i alla fall).
Ninis: håller med, ska oxå sluta bry mej om såna inlägg.
0,4 ner sen igår
Den där äggmjölken är jag lite nyfiken på att testa. Men vad kan man smaksätta den med på fakir?
Testade äggmjölken med kakao, men tyckte inte det var någon höjdare. Då var MBT:n godare.
Har vaniljpulver hemma, kanske är godare med det. Och att byta smöret mot kokosfett.
Mätt blev jag i alla fall