**Den stora feta LCHF-tråden**
-4kg -7cm o midjan. Har hållt på sen 2jan
-4kg -7cm o midjan. Har hållt på sen 2jan
Vad heter de fläsksvålar som man kan äta som snacks som ska finnas på Willys?? Hur mkt kh i dem? Finns nåt liknande på Coop? Hälp!
Tack Aroma, får bli nån sån i helgen att knapra lite på, vill inte göra mousse eller så varje helg!
Hejja!!!
Lite tjurig nu, skriver in i Shape Up bara för att ha lite koll och en avokado (120gram) ska innehålla TIO kh!?? Trodde det var 5/100gr!?? Tack vare den så hamnade jag strax över 20kh!?? Hurpass illa är det med 120gr protein när man väger 80kg?? Nån som kan hjälpa? Vill bara skaffa mig lite koll!
Gladskit: vilket märke på Sojamjölken och finns den tex på Coop??
Tack Gladskit, ska kolla för jag dricker hysteriskt mycket kaffe så det blir några kh och det känns sååå onödigt!! IA: Jag äter innan jag går bort och tar av det jag kan på en middag tex. Ofta nåt kött/fågel el. fisk och nån sallad till. Vill inte göra så stor grej av det liksom... Efterrätten hoppar jag helt enkelt och sippar på en kaffe istället, med grädde om det finns och svart om det inte finns.
Celsiusdrycker innan träning? Tell me more!
Ett tips till alla kaffe med mjölkgalningar! Drog i mig säkert två dl grädde/dag i kaffet, sååå onödigt men jag självdör om jag inte får mitt älskade kaffe med mjölk/grädde! Fick tips om sojamjölk, var lite skeptisk men gjorde ett försök och hittade "Alpro soya osötad" på Coop med 0,2kh/100gr och det var GOTT!! I'm in heaven! Känns sååå bra att kunna "unna sig" kaffe utan att dra i sig onödiga kh!!
Ang. Celsius! Dricker ni dem bara innan eller fyller de ngn funktion även efter ett pass? Tycker ni att de ökar på förbränningen nåt eller hur känns det? Ni som kör proteinshake på morgonen, vad tar ni och hur gör ni?? Går upp vid sex alltför ofta då barnen vaknar men skulle helst inte äta frukost redan då utan ta nåt annat innan dagislämning... Tränar 3-4ggr/v om det har nån betydelse? Man kanske kan köra proteindrink ändå?
Chokladdoppade cashewnötter, kan det verkligen vara OK? Låter för bra för att vara sant!??
Låter göttit men får nog vara tills jag loosat lite mer