Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Boost: hoppas verkligen det då är det ju en extra bonus
    Märker redan att jag äter mindre och det börjar bli lättare att hitta rätt. Första dagarna åt jag konstant typ för att jag hade ett grymt sug. Men det har lugnat sej och nu äter jag mindre än innan och inte lika ofta

• ollebulle86

Ni som hamnat på platåer och stått/står still, vad har ni vägt då? Är det när ni närmat er normalvikt eller mål? Eller när ni varit väldigt överviktiga (om ni nu varit det från början)?

Jag har ju i alla fall 25 kg bara för att komma ner på bmi 25 så att stå still flera veckor tidigt hade ju känts trist, därför undra jag om vikten spelat nån roll för er.

• ollebulle86

Bellan80: 6-8 kg var väl inte så bara men förstår hur du menar, har man mycket att gå mer så känns det som bara.
    Än så länge går jag ner lite varje dag (kan ju inte hålla mej från vågen) så jag hoppas det fortsätter så ett tag till

• ollebulle86

spökplumpen: då hade du ändå gått ber en hel del innan du stod still bra jobbat!
    Tror det ligger nått i det du säger med mängden mat. Är man mindre kräver ju kroppen mindre.

• ollebulle86

Sigrid: det är jättesvårt att bryta vanor. Första dagarna åt jag hela tiden, men det berodde på att jag bar sugen på nått hela tiden.

• ollebulle86

Idag ska vi äta chillikasslergratäng med ris/blomkålsris
    Chillikasslergratängen har numera blivit sambons favorit

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**