Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Joje: jag har zumba på dvd oxå men kom inte igång ordentligt med det detta jag kör nu kör sambon oxå så det blir en annan sak

• ollebulle86

Joje: nej han äter inte lchf. Han följer mer det man egentligen ska äta enligt det programmet vi tränar efter (det är som ett helt koncept, eller vad man ska säga). Men det funkar bra ändå, bara olika tillbehör
    Vi äter ändå mer likt varandra nu än innan.

• ollebulle86

Ben och ryggpass avklarat skulle blivit ett magpass oxå men det gjorde så jäkla ont när jag försökte så jag avstod. Kör nog det passet på lördag istället, då det är vilodag/stretching.

• ollebulle86

Säger det samma om fett, mår illa om jag äter för mycket fett så överdriver man fettet så kommer det garanterat i retur

• ollebulle86

Vad som är överdrivet mycket fet varierar nog för alla. Jag mår i alla fall illa om jag äter vad som är för mycket för mig.

• ollebulle86

Jag äter mer ägg nu än innan, jag äter även mer grönsaker nu än innan, då är det oxå fel med andra ord om man BARA ska utesluta kolhydraterna ur kosten.

• ollebulle86

Jag ändrade min kost helt och ville bli av med sug och kilon, visst fasen får man ändra nått då?
    Skulle det vara fel att tillsätta grönsaker, ja då får jag ha fel helt enkelt.

• ollebulle86

Jag har i alla fall ändrat kost helt, både plockat bort saker OCH lagt till. Jag tror det är likadant för de flesta i tråden.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**