• Kasihi

**Den stora feta LCHF-tråden**

Sambon har gått ner 5kg på snart 2 veckor med lchf.

• Kasihi

Tokfuskade igår. Har ägglossning och fick EXTREMsug. Köpte smågodis för ca 12:- och en chipspåse på 40g vräkte i mig medan jag kollade Solsidan på mobilen. NJÖT av smakerna. Speciellt chipsen. Men svullnade upp om magen ganska raskt, blev illamående och idag har jag migränkänningar.

• Kasihi

Jag har gått ner från 80-70kg men står still sin mååååånga månader. Och har känt att jag inte orkat kämpa med åtgärder. Äter ganska liberalt. Hur gör man om man tex vill dra ner på mejerier ett tag? Hur länge? Vad äter man?

• Kasihi

Jag har fuskat massor i flera veckor tappade helt sugen på lchf mat efter en magåkomma i samband med antiinflammatoriska tabl jag inte tålde. Har fått upp två och ett halvt kilo

• Kasihi

Svullen är ordet. Har gått upp 2-3kg och fattar inte hur jag ska hitta tillbaka till lchf.

• Kasihi

Tog mig i kragen och gjorde Lchf-våfflor. Gott! Måste börja äta rätt igen. Nyss var det 2kg upp. Idag 3,2kg. Inte undra på att byxorna är för små.

• Kasihi

Var så "deppad" över att jag gått upp 3.2kg och tyckte det var mkt. Kanske lite egentligen med tanke på vad jag vräkt i mig senaste en och en halv månad.

Pizza x minst 6-7st
    Janssons Frestelse
    McDonalds Meal med strips och bröd
    Julmust
    After Eight
    Smågodis flera ggr
    Chips flera ggr
    Pepparkakor måånga
    Focaccia flera ggr
    Vanligt bröd på morgnarna, ibland med sylt
    under osten
    Kakor
    Chokladboll
    Ischoklad
    Fazer choklad
    Julgodis

Ja listan kan säkert göras längre. Shit så jag moffat.

• Kasihi

Jag gick första tiden ner från 80kg till 69. Mycket nöjd med det! Senaste tiden med fusk har jag ökat till 73.2 och jag vill absolut ner till 69 igen men skulle mer än gärna ligga på 65-67kg. Jag är 170cm lång. Ninis, hur äter du när du skippar mejerier?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**