**Den stora feta LCHF-tråden**
Har några salami-skivor, två ägg och lite ost när sugen sätter in om någon timme.
Men ser det ok ut? TROR det är en ganska "normal" dag för mig numera...
Det är bättre om du skriver hur mkt du har ätit i gram :)
YeNa är nu korthårig :D
Gaaaahh vilken jävla fitta min chefs vikarie är!
Jag sitter hä'r hemma med magkrämper. Vaknade imorse för o gå till jobbet och hade jätte ont, tänkte nä men jag ligger lite till så kanske det blir bättre. >Men nä det blev det inte för jag springer till toan och börjar storkräkas, tänkte att det är över nu och kan dra till jobbet men nä precis när jag ska ut genom dörrn kommer en ny våg. Går och tänker ringa jobbet så dom kan planera om och så kommer en ny våg med kräkningar, sen däckar jag på toan. Vaknar en timme senare och ser att jobbet ringt så ringer upp dom och kollegorna och sköterskan var jätte förstående när jag bad om ursäkt att jag inte ringde men sen kommer den där förbannade saken och säger "Nä men det köper jag inte"...jaha...ja för jag satt ju och kräktes och tänkte att "äh, inte behöver man väl säga till jobbet dom fattar ju"...nää fyfan...sen utlöste ju det en ångestattack ja och det tog mig en timme nu att lugna ner sig...
att det alltid ska va såna smågrejer...jag menar jag vet att det var dumt av mig att somna på toaletten istället för att ringa jobbet, inte för jag kunde göra mkt åt det men endå...lite medkänsla måste man väl ha...
förlåt...ville skriva av mig :(
Tur man är ledig i helgen iaf...men tror mest jag åt nåt dåligt...
Och förlegat
Jag tillhör de som inte kan äta "tallriksmodellen" eller räkna kalorier kolhydrater gör att jag får en snygg bilring runt magen trots minus på kalorier sen blir jag hungrig sur och tvär om jag inte får äta mig mätt och kolisarna gör mig sugen på MER!!!
Krya på dig och ett tips om chefen tvivlar gå till VC och få intyg och stick iupp under näsan..
Och ja fattar inte hur alla människor kan äta kolhydrater och må såååå bra och inte bli sugna på ngt...
Havregrynsgröt i all ära jag är uppvuxen på det men det enda som det gör för mig är att jag är vrålhungrig efter en halvtimma igen..Tacka vetja ägg och en rejäl klick med kokosfett eller ägglatte till frukost...