Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

RebornEve: jo det förstår jag, det de smaksätter med måste ju innehålla nått
    Mörk rom, räknas det som smaksatt? Kan inget om sprit

• ollebulle86

RebornEve: jag gillar vitt vin, men mest de söta, och det blir ju lite fel nu
    Får testa dina tips, vet att jag smakat foot of Afrika innan, men minns inte hur det smakade

• ollebulle86

Rödnos: jag gick i väggen för några månader sen. Då var jag väldigt trött, nedstämd, svårt att koncentrera mej. Mitt visade sej dock fysiskt först.

• ollebulle86

Rödnos: jag fick stickningar och domningar i i kroppen som kom och gick. Ont i huvudet, suddig syn. Sen tröttheten, mådde väldigt dåligt, bröt ihop på jobb en dag framför chefen.
    Efter en ganska lång utredning kom de fram till utmatningsdeppresion och jag fick mediciner utskrivna. Det hjälpte mej och nu håller jag på att sakta trappa ner medicinen igen.

• ollebulle86

Rödnos: de tog en massa blodprover, kollade reflexer, de tog ryggmärgsprov (utesluta ms och andra sjukdomar) Och röntgade skallen. Proverna var normala och visade inte på nått fysiskt fel. Fick träffa läkare igen och då kom de fram till Utmattningsdepression

• ollebulle86

Rödnos: jag bor i Skåne.
    Ja det blev en väldigt grundlig utredning, men jag tror det var mina stickningar och domningar som var orsaken. De ville utesluta MS och borellia bland annat.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**