**Den stora feta LCHF-tråden**
Vad man ska ha till vet ja inte. tidigare brukade jag ha till pommes...men rostade grönsaker kanske? :/
Fasen...det där hjälpte nog inte alls haha.
Hade mitt första riktiga träningspass idag sen jag började med LCHF, 40min Pilates. Var nog lika jobbigt som tidigare just när jag är otränad men satan vad snabbt jag återhämtade mig?!?! Brukar egentligen ligga halvdöd och svettig på soffan och det tar 1 timme innan jag är "normal" igen men just nu vart det bara musklerna som det kädes i och jag svettades inte jätte mkt, jag drack lite vatten och efter 5 minuter vart jag normal :o Plus att sötsuget jag hade innan försvann hehe.
Emeraldy: Ska jag iväg dricker jag bara kaffe med grädde och kokosfett, det är jag mätt på i flera timmar.
Annars äter jag en bit stekt kött, 2 stekta ägg och så typ 100g smörstekta champinjoner och så majonäs på. Brukar hamna runt 4-5g kolhydrater med det.
Eller så äter jag gårdagens middag.
Gillar inte heller ägg och bacon, och ägg kan jag bara äta i en form, knaperstekt :P
Funderar dock på att köpa lite Sucuk i Turkhandeln, en ganska fet stark korv som jag alltid fick hos farmor (som är turk) och då steker man det bara och så har man ägg över och blandar det och sen har man sallad och riktigt bra fetaost till :P