• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Spökplumpen: kryddpeppar! (kallops)

• stjierna

Jag har fått svaret på min "gåta" om urgrundshungern - jag ska ha mens om 3 dagar! Jag äter alltid som en hel karl innan mensen ;)

• stjierna

Imorse kom det förväntade innan-men-chokladsuget... Jag sitter nu med en sån där vatten-kokosfett-smör-chokladdryck - men hade ingen kakao hemma så jag tog istället en ruta 70procentig mintchoklad från skåpet. O skippade sötning. HERREJÄVLAR VAD GOTT!!!

• stjierna

Jag saknar inte frukt så mycket men det är för att jag typ bara kan äta melon, banan, clementin o vindruvor färskt... O då är jag iftast bara sugen på det på sommaren :)

Vad äter ni ikväll?

• stjierna

Jag1977, ungefär sådär ser mina dagar ut också, fast minus frökex (ogillar verkligen dom!!). Jag tycker det ser bra ut, fast jag inte vet mängderna ;)

• stjierna

Jag köpte ketostix idag också. Testade ikväll (4 timmar efter senaste intaget av mat) och vet att senast ätna mål kan påverka resultatet. Jag hade 1.5 (typ tredje färgen av... 7 st?). Är det bra? Dåligt?
    Var ska man ligga för att inte ha för djup ketos?

• stjierna

Ninis: rimligt vis borde det väl vara samma skala? I så fall ligger jag ju okej till! Tänkte ta ett till i morgon bitti när det är på fastande mage, det känns liite mer tillförlitligt :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**