**Den stora feta LCHF-tråden**
Ägg i massa former! Rester från gårdagens middag... Typ...
Var ute och käkade lunch med några brittiska kollegor idag och mässade om LCHF hela lunchen kändes det som. En av dem är diabetiker så jag blev riktigt uppeldad och argumenterade vilt! Två av dem sa att de skulle hem och läsa på och testa. Visst är väl LCHF ungefär samma sak som Atkins? LCHF hade de inte hört talas om men Atkins är tydligen populärt i England.
Vet inte hur ni andra är, men jag tenderar att bli något rabiat vad gäller LCHF. Man vill ju liksom få alla att förstå!!!!!
Har tillbringat en härligt weekend på hotell i Mora. Första gången jag bor på hotell sen jag började med LCHF och guuuuuuud vad gott det är att äta LCHFhotellfrukost! Ägg, bacon, brie, hårdostar, leverpastej, kaffe med grädde - mums!!!! Igår år vi varken lunch eller middag utan stod oss på frukosten hela dagen!
Hittade en sjuuuuukt motiverande blogg via kostdoktorn.se - http://healthyprawn.blogspot.com
Jag har nu bestämt mig att för att dra ner ordentlig på mejeriprodukterna. Jag tror att de är orsaken till att jag stått på samma vikt i flera månader nu. Grädde och mejeriprodukter tenderar att bli en del kolisar och är väldigt energirika. Nu ska jag göra soppor etc på kokosmjölk istället och ha äggmjölk i kaffet.
Efter nyår ska jag testa att köra en 7-dagarn Kaseindiet för att rivstarta det nya året.
Nu jäklar ska jag hitta formen innan sommaren! Jag vägrar att gå med degig rumpa och sladdrig mage utan nu ska magrutorna som skymtade på magen innan barnen kom till världen fram igen! Styrketräning, spinning, jogging och sjukt disciplinerat matintag - det SKA gå!!!!!