**Den stora feta LCHF-tråden**
Planerar smått 14: det står oftast på alla förpackningar, o står det inte där så kan du söka på slv.se, eller ladda hem (förutsatt att du har iPhone?) typ ShapeUp o lägga in maten där :)
Planerar smått 14: det står oftast på alla förpackningar, o står det inte där så kan du söka på slv.se, eller ladda hem (förutsatt att du har iPhone?) typ ShapeUp o lägga in maten där :)
Tjejer, hur långt innan mens känner ni er svullna/går upp i vikt?
Zvartaliljan: ta genast bort mbc ur din repetoar! Om du ska viktminska mycket ska du INTE vara proppmätt i 6-8 timmar och sen bara orka lite ost o korv! Eller reducera iaf fettet i mbc!
Zvartaliljan: ät mat, är mitt ständiga råd :P om du ska dricka mbc, så minska åtminstone fettet ;)
Gladskit: ja, grejjen är att jag äter EXAKT likadant som jag gjorde när jag gick ner i vikt för 1-3 veckor sedan, enda skillnaden är att jag nu går upp.... Och den enda förklaringen jag kan hitta är i så fall mensen, annars vet jag inte vad min kropp håller på med...
Jag får sug på allt, nyttigt som onyttigt och jag kan (om jag tillåter mig) äta ENORMA mängder mat utan mättnadskänsla.. ;) under 12-14 dagar (veckan innan mens o ca 5 dagar mens) äter jag endast på rutin för att inte överäta :)
Carola78: grillad kyckling, tag själv-sallad, babybellostar, lallerstedts såser, charkuterier, kallrökt lax!
Herreguud va trött jag är idag, och två överpigga barn på det...
Zvartaliljan: myyycket bättre dag än igår ;)
Zvartaliljan: att ära riktig mat är problemlösaren, helt enkelt ;)
Håller med om avokado - sååå gott! Jag brukar mosa 1 avokado med 1-2 dl crème fraiche och sedan citronjuice, salt o peppar, så blir det liksom "utspätt" och känns inte som sååå hemskt mycket KH :P