Det vart tillslut så att jag tog den tiden med den manlige läkaren, jag kollade upp han o han var i 50-60års åldern-så det kändes lite bättre..
Men igår när jag var där så kom först en kvinnlig sjuksköterska imot mig o visade mig in i rummet, sen försvann hon.
Där satt läkaren + en kille i min ålder. Då tänkte jag på en gång att han kanske var studerande o förberedde mig på att säga ifrån att han skulle vara med. Men läkare sa inget om det, så då tänkte jag att han jobbade väl antagligen där, o då kändes det som att jag inte kunde be han o dra=dom var ju båda manliga.
Sen när jag väl låg där m benen i vädret, då berättade läkaren att den andra killen var där o lärde sig= inte sjysst, tycker jag, han hade ju kunnat sagt det innan.
Då gjorde de ingreppet, o det gick bra. Sen ville de låna mig för ultraljud oxå, för att eleven skulle lära sig- jag accepterade lagom road=kändes som att man redan var utblottad ändå..
summan av kardemumman= inte så skoj , det positiva med det hela får man väl tänka att man hjälpte den bliv. läkaren? att få lite mer rutin i sitt jobb.( sköterskan var med sedan under ingreppet-det var en jäkla tur, annars hade jag nog svimmat av nervositet)